En helt vanlig dag, nästan

Såå trött, fick ca 4tim sömn inatt, inte bra men det var värt det. Stod och gjorde tårtor mitt in i natta och sen städa jag köket också, värt det alla gånger att vakna upp till ett rent kök istället för mindre bombnedslag!!!

Men jag är trött nu, men kaffe på det så går det nog att ordna så denna mamma vaknar också.

Så nu har jag fotat tårtor, ska dricka kaffe och vakna lite. Sen blir det städa, fixa iväg tårtorna, handla, baka och fixa picknick till sonens avslutning idag. Sen ska jag också handla igen för att min bror o tjej kommer på middag.


Det är mkt att stå i dessa dagar, igår var det dotterns skolavslutning, i höst börjar hon tvåan. Minns när jag själv stod där, eller var en va de där niorna.. Nu är jag en av de gamla, en av föräldrarna, vad åren går Fort!
Grät nästan... Inte för åren utan för att jag kan inte vara mer stolt över min fantastiska dotter!


Och ja, det var picknick igår också, hon beställde chokladmuffins, sonen har beställt chokladbollar. Och inte har jag hunnit träna sen i tisdags, och ja jag har fikat och kommer att fika idag igen. Sen imorn är det 40års partaj, ojoj!


Sneak peak på en av tårtorna, annars kommer de upp på denna sida senare under dagen:
https://www.facebook.com/MyFairyCake

Ha en underbar dag i solen!

Sneak peak* - Bild 1


Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam och gravid (skåne85)

Så fin, såg den inne på familjeliv också då var tvungen att läsa lite om den :) vad är det för glitter du har på ? Jag letar efter ett snyggt skimrande glitter men de jag hittar är visst förbjudna att äta nu :(

2012-06-17 @ 20:36:45
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0