Helgen i bilder

Eftersom jag är så dålig på att blogga på helgerna så får det bli en samling bilder :)

Fredag; jag och sonen var i Täby och lulla runt, mest lek o fika, handla presenter.  Hade lite fest och sonen fick BK, mamma var utsvulten efter 17tim fasta men vänta tålmodigt på sin sallad. ;)



Supergod kyckling/ceaser julius sallad!


Kvällsmål, maken tog en flottig pan pizza och jag en god hemmagjord sallad. Mums!
(Lite sugen var jag på hans pizza men inte så fasligt;)) Åt en 40g chipspåse, fick tom in den i mitt dagliga intag på1300kcal :D




Lördag: Kalas från 11.00 till 16.00
Inga bilder på maten, men det blev en kycklingmacka till lunch och sen sallad och revbensspjäll till middag (sjukt mkt onödiga kcal i revbensspjäll, men gott!) men på kvällsmyset!

 

Söndag: Städa hela dagen och rensa en massa skit. Usch.. Men behövligt och sååå trevligt nu i efterhand. :) Vi fira att vi varit tillsammans i 6år (5juni) med sonen genom att unna oss fika (har inte fikat på...evigheter) men åkta på nån form av matförgiftning av bullen (?) efter det och det blev ingen middag.



Kallt var det... 3Juni. Mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0