ILCD - Dag 2

Kände för att ge upp imorse.
Men det ska jag inte göra. Andra dagen in.. Haha, vekling :D Men så är det när man älskar mat och att tugga saker. :P

Nu äter jag ju middag, dock en väldigt liten sådan, samma som med lunch.
Lunchen består av 2ägg och 3 äggvitor, men idag tog jag lite färska jordgubbar istället för äggvitorna. :) (Vet inte om det räknas som ILCD för vissa men för mig gör det de;))

Middag blir det som bjuds men mindre än en barnportion nästan. Jag måste verkligen planera mina dagar nu, men det är bara 5dgr kvar efter denna!! ;)

På måndag ska jag fira, min vän ska baka sina underbart goda vaniljbullar och jag ska äta EN och sen kanske jag bjuder henne på middag ute, får se.
Detta är inte så svårt samtidigt som det är svårt, men det är mitt fel eftersom jag plågar mig själv medvetet. När man inte får äta.. You know the drill! ;)

Kom över en bild på mig själv igår och jag höll på att sätta proteinshaken i halsen!!!
Vi var på en fest Januari 2011 och jag minns den så väl och jag minns hur smal jag kände mig då (hade tvingat på mig en korsett, det var ett visst tema på festen) men nu, när jag tittar på bilden.. Herregud. Och det är inte ens mitt största, hösten innan var jag ännu större (dock inga bilder på det).

Jag chockas verkligen av hur långt jag lät det gå, det är ovanligt när det gäller mig men jag var/är väl för trygg i mitt giftermål?! ;)


För övrigt har jag och min make varit tillsammans i 6år idag! <3

 

Dagen i bilder

KompisMys


Passivitetsträning


Vackert


Som vanligt, 3 nya blåmärken efter crossfit-passet!
På båda axlarna och knät

 



Hitta soppor, lunch!



Puss på er, nu snart ska jag springa lite!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilka bra före-efter bilder. Grymt jobbat!!



Vad duktig du är med ILCD, jag skulle aldrig klara att äta så lite =P

Du är värd vaniljbullen efter denna vecka :)

2012-06-05 @ 22:24:03
URL: http://mikaela86.bloggplatsen.se
Postat av: Crazylicious

Vilken jäkla skillnad! Och håller med dig, ibland blir man bara för chockad när man inser hur långt man låtit kroppens förfall gå...

2012-06-06 @ 09:58:13
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0