ILCD dag 4

ILCD går bra. Igår när alla åt ananaspaj med grädde och drack rosé satt jag med min proteinshake och var mäkta stolt över mig själv! <3


Imorse kände jag mig smal och fin, fit for fight för att köra ett grymt pass på gymmet men sen dog jag..


Jag vet att jag har blivit mindre, måtten säger det och kläderna säger det. Men bilderna säger det inte, före o efter, och det suger. Jag vet att jag inte ska haka upp mig på det men nu drog det ner mig ordentligt.. :(


Och jag tycker jag ser smalare ut på bild än vad jag egentligen gör, hoppas verkligen inte att min syn på mig själv börjar bli förvrängd. Det händer ju saker hela tiden, men det är väl mänskligt, att aldrig vara nöjd?


Mina armar börjar försvinna.. Men det vill jag inte, jag vill ha bort MAGEN och fina handtagen.


Jaja, skam den som ger sig.. Upp på hästen igen och iväg till gymmet!
Känns som att jag vill gråta en skvätt...

 

 



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0