ILCD - Insane Low Calorie Diet

En vecka! Inte mer!
Typ rensa kroppen på alla gifter och skit, massa vatten, kosttillskott osv. Leva på en 700kcal om dagen, jag har dock lagt ribban på 786kcal om dagen.

Herregud.
Får se om jag klarar det, det är ju nästan hälften av det jag äter nu och jag tycker att det är lite. Haha. Men det är ett test, nu ska jag klara det. Rensa kroppen på skit! ;)

Har vägt mig och tagit mått innan, även bilder. Får se om det sker något!
Jag är ju van vid fasta, så det borde inte vara alltför svårt? ...Dock ska vi bort på onsdag, jag får ta med mig nån shake eller nåt, hm..

Idag har jag också en tårta att göra till imorn, en Jack Daniels flaska!
Sätän! ;)

Idag ska jag äntligen få träna igen: CROSSFIT :D

Trötta morgonbilder som sonen tog:

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg verkligen!

2012-06-04 @ 10:28:52
URL: http://paulineart.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Det kommer du att klara av galant! T o m jag klarar av det då och då, haha. Det gäller ju bara att planera dagen på bästa sätt. Lycka till!

2012-06-04 @ 14:57:59
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0