Lugn mysdag med Sessan

Jag planerade att gå och gymma idag, lämna min vackra dotter på barnpassningen och köra ett 45min axel och ryggpass.. Men det plingade på dörren och hon ville ut o leka. Jaha, sucka jag, och ställde mig och fixa tvätten istället...

Men sen kom hon inrusandes och sa att vi skulle göra våra utmaningar som jag har skrivit här nedan men det var ändå försent för styrkepasset, med tanke på barnpassning och när jag skulle hämta sonen.. Och sen bröllopstårta som måste göras till helgen.
Men vi tog en promenad ner till byn, åt lite lunch - kycklingsallad till mig och pannkakor till tösen. Sen handla vi present till hennes lillasyster som kom till världen igår (ja, hon har en annan pappa).

Det jag vill komma till är väl att dagen blev rätt bra ändå, lugn och härlig och bra i matväg. Jag har bestämt att öka mitt matintag från 1175kcal till 1375kcal, ca. Fick i mig:

Fett: 55g
Protein: 130g
Kolh: 74g

1374kcal

Jag är nöjd med mitt matintag och önskar att det aöötid kunde vara så snyggt. Men jag måste erkänna, jag var millimeter från tungan att slicka skålen när jag gjorde tårtbotten.. SATAN vad svårt det var att hålla mig borta men jag gjorde det och tog mig en skål kesella och hallon istället. :))

Stolt och nöjd!
Imorn blir det träning. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0