Oj Oj!

Nåt jag inte trodde skulle hända har hänt, jag vet inte varför men jag trodde bara inte att min kropp var kapabel till det.. Haha, varför skulle inte min kropp kunna om andras kan eller är kapabla till det, kanske ni undrar?
Ja för att jag tror att jag är så stor hela tiden, jag kan inte fatta att jag är mindre o att jag kan bli mindre.

Jag får fortfarande chockar när jag ska shoppa kläder, SÅ små!?


Och idag prova jag ett linne, jätte fint som jag hade precis i starten av min resa och den satt TAJT och nu sitter den löst och ledigt, är snyggare nu faktiskt. :)


Till saken, jag mätte mig imorse, bara för skojs skull faktiskt och för att jag kände mig större än vanligt, har gjort hela veckan. Det visa sig att jag var mindre :D Lustigt det där.


70cm i midja!
Hur är det möjligt? Jag trodde inte det var möjligt!
Nu ska jag se 6an också! :D Kan du ge dig på!


Det har dock inte bivit mkt mer träning än lördags, måndags och tisdags...det är trist men i onsdags var det mkt tårtjobb, hann inte ens gå på hundkursen :(
Torsdag möten och sen sluta sonen dagis 12.00, makens kväll att träna, idag var sonen ledig så vi har varit i täby och fikat, mamma fick sallad och sonen BK o chokladboll. Fest för hnm :)


Skulle kunna träna ikväll? Nej, jag avstår, fredagar är heliga :)
Imorn är det kalas hela dagen...... Jaaaa ni kanske hänger med, fullt upp helt enkelt men jag försöker ha full koll på maten istället :)


Måndag blire crossfit (om jag lyckas sno åt mig en plats)!


Pepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0