Träning med Anna

Har varit dålig på att uppdatera bloggen i veckan, men lite har det blivit iaf. Allt har gått bra, anser jag själv men idag fick jag ta till frukosten för att få igång magen igen. Och det är det värt, tusen gånger om. Orka gå svullen...

Idag ska jag träna med Anna, vi ska promenera i rask takt (säger inte PW för det är det inte, vi kommer inte gå sådär lustigt, rätt ska vara rätt;)), för att sen svänga in på gymmet och kötta lite ben och rygg! :D
Gud vad roligt det kommer bli med sällskap!!

Bilder kommer vi ta, så vi kommer säkert vara de där konstiga som fotar på gymmet. ;)
Anser jag iaf.. Haha.

Pepp gånger tusen, nu köööööör vi!

Igår blev det tricep och bicep, måste få till snygga armar, just nu är de rätt fjuttiga! :P


Kommentarer
Postat av: Crazylicious

HAHAHA! Precis, rätt skall vara rätt! Tack för en trevlig dag, även om jag ballade ur gällande frivikterna :(

2012-06-09 @ 08:29:53
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0