Tuesday

Oh yes, its tuesday! Its MY day! Nej inte riktigt.. Haha.

Idag, imorgon, på torsdag och på fredag har jag inte tid att träna.
Idag var jag ner på gymmet och körde backintervaller i 50min trots att jag egentligen inte har tid. Jag körde även 1500m rodd, bara för att.

Jag hade jävligt.....Jag FICK jävligt ont i magen när jag sprang så det blev mer lutning och mer gående. Illamående. Frätande känsla. Uppstötningar. Svag.

Jag måste ta mig an till apoteket och köpa magmedicin, det hindrar mig i min träning!!!
Ajja bajja... Riktigt otrevligt dock!

50min backintervaller, gå/jogg - 5% + 7% + 8% + 10%
7,5min Rodd, 1500meter

Nu har jag bakat kladdkakemuffins på barnens beställning till på torsdag och fredag då de har avslutning. Och sen står sockerkaksbotten i ugnen, jag tror jag lyckades riktigt BRA med smeten denna gång (fixar ihop en själv). :D

NomNomNOm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0