Fokus på kosten

Det har varit mkt fokus på kosten senaste 4dagarna, eftersom jag inte har kunnat träna får det bli prio ett just nu. Och för tillfället sitter jag med min hallonkesella och njuuuuter. Och försöker att inte äta upp hela.. ;)

Precis kommit hem efter en kanske 5km lång promenad med Bowee (vovven) och en hel massa andra hundar. Det var form av en träning, eftersom det hölls av hundreda.se
Mycket trevligt, både jag och Bows är helt slut nu.. Min axel är trött och som om den harvarit med om värsta gympasset, nej nej, det var bara min hund som prompt skulle fram till alla andra och slet o drog.. Haha. Men det gick bra. :)

Mitt matintag idag:

-Smoothie på protein, hallon, banan, äggvita, kesella och nässelpulver.
-Kycklingsallad med vitlöksdressing (makens satt och åt kebab, jag vill också vara karl, han kan äta det, träna och gå ner i fett iaf!! Fusk! ;))
-1 kokt ägg & 1 tsk jordnötssmör (ekologisk)
-Hemmagjorda pannkakor med "hallon och banan-sylt", slaffsa ihop och vad gott det blev!
-Hallonkesella

Fett: 56 g Protein: 104 g Kolhydrater: 47 g 1144 kcal
Inte lika bra i protein intag idag.. Men men. Fullt upp och jag är glad för att det blev så bra ändå! :)
Tröööött... Längtar till kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0