Helkroppsbilder

Nej, haha. Det tänker jag inte lägga upp nu. Nej.. Så vågad är jag faktiskt inte. jag har tagit bikini-bilder, bara för att notera detta. Eftersom vi måste det, inom 100 grymma dagar HELKROPPSBILDER.. Mina som jag lagt in nu här i bloggen är ju bara på överkroppen. Men jag känner mig inte trygg i att visa hela, allt, inte ens på badstranden så.. ;)

Det kommer senare!
Typ när 100 dagar har gått
!

Denna dag inleder jag med mer tårtgöra, bra och hälsosamma måltider. Lite mer promenader, rörelse/aktiv vila. Än är jag inte helt frisk. Snart är det dags att fixa lunch, idag blir det nog.... Omelett eller äggröra, det är jag sugen på. Ägg blir det iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0