3 dgrs Paus?!

Jag kör PF = Periodisk fasta.
Eftersom jag mår bra av det, för det mesta. Av nån anledning blir jag förstoppad, trevligt att veta va?! ;)


Men jag mår bra av att inte ha tvång på att äta, jag har aldrig gillat att äta frukost men jag fick in det i rutin förut men egentligen så passar det inte mig som person.

Jag började äta 12.00 och sen 18/21.00 varje dag för 3veckor sedan och PANG så rasa jag ner i vikt. Jag mår bra, är pigg och känner inte av pressen att hela tiden MÅSTE äta nåt, det blir en stress för mig. Lustigt kanske.

Men sen tröttna jag på mitt dilemma som jag skrev ovan och tog nu en paus i 3dgr. På en gång kom magen igång, men å andra sidan har jag också slutat med mitt morgonkaffe i dessa 3v, men nu ska jag införa det igen och det kanske kan hjälpa magen på traven. ;)


Men nu är det nog, nu är det att hoppa upp på hästen igen och köra PF hela Juni ut, jag ska kämpa och jag ska bränna fett. Ner till 25% ska jag (28,5% nu)!!!


Trött på mina lovehandles som vägrar ge med sig, det som har försvunnit under dessa veckor är lite av magen men mest brösten.. De är obefintliga. Från att ha haft D (när jag var som störst) och C-kupa.....har jag snart A!! Aldrig haft A.. Jo när jag var 12år.


Jaja.. det är smällar jag får ta och egentligen tar jag dem mer än gärna för jag vill inte gå tillbaka till hur jag såg ut förr!


Nu jävlar, nu måste jag dra åt livremmen och galoppera iväg. Haha, eller nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0