5 Dagar

Har jag varit duktig med maten. Jag har också varit sjuk, så jag har gärna velat kura ner i soffan med en Ben & Jerrys, men det gjorde jag inte!

Jag har valt sundare alternativ fredag och lördag. fredag höll jag mig till 1300kcal och lördag hamna jag på 1800kcal (min gräns för att hålla vikten).

Jag är nöjd.
Men så kommer dummingarna.
NU har jag varit duktig JÄTTE länge och inget resultat!

Kan jag bli mer trött på mig själv och tankarna jag inte riktigt har kontroll över? Nej, det tror jag inte. Jag vet ju mkt väl att det tar tid och att jag behöver ge det tid.

För första ggn gör jag detta ordentligt. Med våg och allt.
Hela maj månad ska jag testa att ligga runt 1300kcal och se vart det tar mig, 1månad. 4veckor. Det är inte så länge.

30maj ska jag väga mig och mäta mig.
Då, får vi se. Då, borde de ha skett något.

Nu ska jag bara bli frisk.
Början på detta år har inte varit lätt, mer sjuk än frisk. Suck i mängder. Men, keep on rollin`!

Pepp på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0