Ännu en tävling!

En tjej som driver denna blogg http://majkenc.se/ övertala mig om att gå med i hennes tävling, okej, hon övertala mig inte. Mer ifrågasatte varför jag inte ville vara med! Och det var väl tur det, för nu är jag MED!

Jag ska sätta upp mål som jag ska uppnå varje dag från 14e Maj -> 14 Juni och detta är egentligen precis vad jag behöver. Nu hoppas vi på att jag håller mig FRISK!

Mina mål:

1. Äta bra, kcal underskott, väga min mat.
2. Morgonpromenader/jogg 2ggr/ vecka.
(Måste vara realistisk, jag är ingen morgonmänniska;))
3. 4-5 träningstillfällen /vecka.
4. 100 situps + 50 pushups VARJE dag.

Jasåatteeee....
Haha, men det kommer gå bra, BARA  jag får vara frisk nu så är detta en barnlek! (Eller?)

Man kan ju vinna bars eller skönhetsprodukter!

Jag har startat dagen med en lugn jogg på morgonen, blandat med gång. Hade med min min vovve och hans muskler måste byggas upp. Men det gick kanon, han har energi kan jag lova. ;)
Avsluta turen på ca 4km med 100 situps, olika varianter och 50 pushups (sjukt svag när det gäller armhävningar så det var en bra utmaning ;)).

Vid lunchtid, och det är ju snart ju.. Ska jag iväg till gymmet och köra lite styrketräning.
Ikväll är det planerat spinning!

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Heja heja, du kommer att klara detta!

2012-05-14 @ 12:33:24
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0