Crossfit

Igår när jag skulle gymma på kvällen så var det så sjukt smockat på friviktdelen, det kändes som om det var ett skämt!! jag hatar när man måste se vart man står, går och hur man utför övningarna så man inte smäller till nån.. Hah. Jag blir stressad och det är det sista jag vill vara när jag ska gymma, det är ju min avkopplare!

Efter att ha kört 10min bicep och tricep orkade jag inte mer. Jag gick ut därifrån, lite vilse och less.
Gick förbi datorerna och såg att det fanns 2 platser kvar till ett crossfit-gruppass! Bingo! Kanske inte det bästa dagen innan vårruset men min motivation var nu nere på noll...

Crossfit

Uppvärmning 2 varv.
+
20 bob squats, 10kg (80)
20 armhävningar (80)
10 pull ups (40)
10 burpees (40)
15 situps (60)
10 walk ups, 5kg (glömt vad det hette?) (40)

x 4, 1min vardera.

Det var mina första pullups nånsin, de kanske inte var snygga men de kändes kan jag lova. Och idag känns allt detta ännu mer och jag känner att min kropp är helt slutkörd, haha. Som tur är har jag mest ont i överdelen av kroppen och armarna skakar lite än, jag måste verkligen satsa på att se till att kroppen får det den behöver nu och har startat med en bra frukost.

Får se hur det går på vårruset nu då... Kanske inte var det bästa att köra dagen innan men vafan, det är ju benen som ska kämpa ikväll, eller hur?! ;)

Jag blir alltid, eller har alltid, blivit sjuk efter ett Crossfit-pass, får se hur veckan ser ut. Därför måste jag se till att äta bra nu och få i mig protein och näring. Oavsett hur jag gör, tar jag alltid ut mig till max under crossfit, helt sjukt! :P

Håll tummarna för mig ikväll?

 
Så jävla sugit.. Mina tuttar är borta.. Allt är inte positivt med att gå ner i vikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0