Det går framåt!

Eller nedåt?
Vilket som, vågen fortsätter att ticka nedåt och likaså CM. Det var länge sen det gick i rätt riktning såhär länge, det har oftast stannat upp på en gång eller vänt och så har jag landat på 60kg och några plus i cm för att sen stanna. Men jag kanske har hittat min balans?

Väga maten är nog det bästa beslutet jag har tagit! :D
Och jag går ner långsamt, och det gillar jag ännu mer!

Jag har tappat några hekton då o då men nu rassla det till!
Förra veckan stod vågen på 59,2kg som minst, nu helt plötsligt exakt en vecka senare står den på 58,2kg! Trodde jag såg i syne och ställde mig på vågen flera ggr, haha. Och måtten har minskat, så vågen ljuger inte helt iaf! Men för säkerhtesskull ska jag ställa mig på gymmets våg också.

Jag har inte tappat så mkt cm att det blir en WOW-faktor. Men för mig är det så, eftersom jag stått stilla på samma cm i 10månader nu, oavsett vad jag gjort, tränat mer, ätit mer/mindre, fastat etc. Jäklar vilken pepp det blev då! Jag som har ont i magen och känner mig allmänt fluffig.. Haha. Bra morgon! :)

Sen 100 grymma dagars start!

Midja: 72,5cm -1,5
Ballerina: 89cm (Under 90!!!) -2
Höft: 94 -3
Stuss: 96 -1

Ö.Byst: 84 -1
Byst: 88 -3
U.Byst: 77 -4

Arm: 26,5 -0,5
Lår: 54,5 -0,5
Vad: 35 +-0

Startvikt: 60,9kg - Nuvarande vikt: 58,2kg -2,7kg

Äntligen kan jag skriva in mått igen, BRA känsla! :)
(Startmåtten är ju + de cm jag dragit av)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad tråkigt att du mådde dåligt.

Och tack själv för peppningen, det känns bra :)



Vad bra att det går åt rätt håll med vikten och CM för dig iallafall.

Det stog minus på vågen för mig imorse också, det känns så bra.

Lycka till med simningen och styrketräningen idag.!

2012-05-21 @ 09:19:38
URL: http://mikaela86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0