Det känns i hälarna

Jag har ont.
Hälarna påminner mig så fint om att jag tog i under löpningen igår, de låter mig inte gå här och tro att allt är bra. Det är så irriterande för det är inte lätt att utvecklas inom löpning om de ska hålla på med sitt gnäll..

Här hemma bakas det.. Än har jag inte smakat!
Men jag sitter och funderar, eller har gjort det sen i måndags då jag sist hade min fasta på 24tim... Innan dess har jag ätit kl. 12.00 och sen 18.00/21.00 igen.
Det har gjort så att jag går ner i vikt med rasande fart måste jag säga, 3kg på 2½vecka.. Men det har också gjort så jag har blivit förstoppad, får inte gå på toaletten.. Försökte med psyllium men det funka inte.

Så igår och idag har jag ätit som vanligt, frukost, lunch, mellis och middag, kvällsmål. Redan under frukosten igår kom magen igång igen, samma idag.

Samtidigt trivs jag så jäkla bra med periodisk fasta, inget tvång på att äta osv. Men jag måste finna nåt som hjälper mig isf.. jag måste se över mitt kostshchema åter igen, känner jag.

Hm!

Just idag.. Är jag sugen på ALLT! Men inget smakar bra.. Och inget vill jag ha när jag väl står där framför skafferiet. Bah.. Drygt!



Kaka någon? De ovan ska hivas!


Blåmärke efter crossfit-passet. Det slår aldrig fel, efter varje pass får jag ett nytt blåmärke, idag hade jag små små på armen efter vårruset igår.. Blöh!


Lunch, mkt ägg idag. Men vi har inte mkt hemma..
Dock åt jag inte brödet... Det var inge gott. ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0