Fina människor

Ja, det finns fina människor som låter så säkra på sin sak att jag nästan tror det. De låter så ärliga på nåt vis, bestämda på sin åsikt. Jag har fått mkt pepp från andra håll angående "mitt problem" och sen bästa kommentaren var nog: "Vilken cool mage!"
Haha..

Men det är skönt att kunna skriva av sig och sen få stöd. Och inte bara skit.
Men det är ju den nakna sanningen, såhär ser jag ut om min mage och vågar jag inte visa mig så kan jag inte heller acceptera mig själv, så det är en bit på vägen i min utveckling kan vi säga. :)

Började gråta en skvätt för jag mådde så dåligt över den men sen efter ha läst alla peppningar så insåg jag att jag la nog för stort kraft och uppmärksamhet på just magen. Det finns annat på min kropp som jag börjar gilla, mina armar tex... Eller mina lår. Mitt bröst, ryggen börjar ta form.
Det är mkt jag kan ändra, så att älta nåt jag inte kan ändra är bortkastad energi, iaf om den är negativ sådan och det var det ju.

Mkt mental träning som kommer. Men det ska gå!
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0