Gräslök

Är nog gott till allt?
Lite på rågmackan med keso och lite på äggröran gör det hela lite roligare att se på! :)

Mitt just nu favorit te, Grönt te mint!
Mums!

Jag har fortarande världens träningsvärk sen Crossfiten i måndags, tom i magen där jag inte tyckte att det kändes alls under själva passet men tji fick jag, det är inte roligt att nysa kan jag lova. ;)
Haha!

Men det är underbart, jag älskar det!
Jag längtar till nästa crossfit pass, men idag ska kroppen på återhämta sig så jag inte blir sjuk och sen har jag en massa "jobb" att göra.

En tårta ska göras, studentmössa.
Så idag blir det att återigen stå och baka och stå emot suget av att smaka min enormt goda, underbara... Nej jag menar min enormt äckliga sockerkaksbotten. ;)

Pepp på er där ute!

Ge allt och lite till, kämpa för det du vill, nå det du vill, du anar inte vad stolt du kommer vara över sig själv sen och hur jävla BRA du kommer må!

Love yourself!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0