Ingen skola = Mer träning

Jag planerade att kanske åka in till skolan idag för att göra mina prov, men fick höra av läraren att hon inte är där idag och det betyder = TRÄNING / GYMMET!
Underbart!

Jag har startat dagen med en äggfrukost, 1ägg, 3äggvitor. Inte jättespännande, men äter inte frukost så ofta längre, tar hellre en shake och ett större lunchmål faktiskt. :)

Snart ska jag och min hund Bowee ut påen promenad, morgonen har rusat iväg och klockan är redan 10.00 snart. Så promenad och sen får det bli gymmet en stund innan barnen kommer hem. Känns bra, känns lyxigt! Men ikväll är det plugg inför prov!

Måste fixa stjärnsystemet också, men det postar jag när jag fått ihop några ;)
Idag har jag fortfarande mina 100 situps och 50 puschups kvar, men dagen är inte slut än!

Pepp på er,
Nu tar vi nya friska tag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0