Löpning i solen

Det blev inte gymmet.

Det blev en 30min promenad med min lilla vovve och sen en löptur utomhus!

Vem vill vara inne när solen äntligen lyser klart?
Men det blev lite mulet under tiden som jag jogga, men samtidigt väldigt skönt med frisk vind och skugga. Jag sprang på till ögonen börja rinna, pollenallergi. Att jag utsätter mig för detta?! Haha, men det är ju mer underbart att springa ute än vad pollen är jobbig, sååå. ;)

Jag tog min vanliga runda, som har en hel del backar, asfalt, grus, skogsdungar, blandat helt enkelt.

5,1km
27min
11,33km/h

Tycker jag var bra gjort, efter ett uppehåll på 1månad och däremellan inte fått träna så mkt, def inte löpning. (hälen skrek ju) det bevisar att jag har mitt flås kvar och nu har jag 14dgr på mig att komma under 25min. Ojoj!

Och nej, jag har inte gjort mina situps, andra dagen på tävlingen och jag sabbar den?
Lugn lugn.. Jag ska göra det, när jag är klar med detta inlägg! ;)

Pepp!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad är det om 14 dagar? :)

Jag vill också komma under 25 min, har det som mål innan HGD är slut.

Kämpa på och kör hårt!

2012-05-20 @ 18:43:33
URL: http://mikaela86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0