Mer än halvvägs

Jag önskar jag kunde säga, "mer än halvvägs till mitt mål" men så är inte fallet. Det är mer än halvvägs i 100 grymma dagar och många som är med där har fått grymma resultat. Jag är så sjukt impad och deras vilja är enorm!

Jag kan tyvärr inte låta bli att bli tjurig..
Under 2 månader har jag fått vara frisk 2- nästan 3veckor.
Jag har inte fått ett enda jävla resultat, för jag får inte träna, för jag blir sjuk hela tiden. Blir så jäkla less på min kropp, detta skulle ju vara det bästa året nånsin. Och jag vill inte äta mindre, jag vill inte leva på 800kcal /dag och "svälta mig själv".
1300kcal /dag har jag levt på nu under mina sjuka period och vad händer? För varje vecka har jag gått upp 0,1kg, inte mkt men det är åt FEL håll.

Antikärringen här igen.
Inte speciellt likt mig, kanske har en dålig dag bara?


Jag vill inte ge upp, det är lite mindre än halvvägs kvar och jag ska inte ge upp. Men det är fan motigt när jag är sjuk hela tiden, piss on that!


Jävla skit!
/Antikärringen
Är väl mest ledsen egentligen... Eller less kanske.

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Läste i en tidning idag om en hen (kille eller tjej, vet ej?) som frågade om hur hen skulle göra då hen alltid var sjuk och inte kom någon vart med sin träning. Svaret blev då (detta var någon spalt typ 'fråga träningsgubben') att hen skulle fråga sig själv varför hen alltid var sjuk och kolla upp det, se över sin diet, se över sitt liv, tänka igenom vad det var för sjukdomar hen drabbades av och se om hen såg något samband med mera. Kanske kan vara någon för dig också om du har varit sjuk så ofta och så mycket?



Får du i dig tillräckligt med näring av olika slag och sorter? Allergisk mot något som gör ditt immunförsvar svagt (typ fuktskada i boendet med mera)? Får du i dig tillräckligt med antioxidanter? Äter du din dagliga spenat? ;-)



...och jaaaa, jag hatar ordet hen, men det passade rätt bra här trots allt, haha!

2012-05-12 @ 21:37:53
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0