Riktigt dålig Löpning

Jag vet inte vad det är med mig.
Men jag har en sådan spagetti-känsla i kroppen när jag ska motionsträna, precis samma som jag hade på spinningen igår. Först tog jag en tur med hunden, gick hur lätt som helst, ca 1km. Lämna av honom hemma och sprang iväg själv och på en gång kom spagetti-känslan, sådär trött i båda armar och ben.
Psykiskt?

Vik hädan isf..
Jag ska ta nya tag imorn tänkte jag, men sammanlagt blev det en runda på 4,37km. Om jag räknar ihop båda passen, det var ju vara 1min vila emellan (lämna hund).

Löpning
4,37km ~ 25min

Men inte gräma mig för det!
Nästa gång SKA jag lyckas bättre för jag vet att jag KAN!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Klart att du kan!!

Jag tyckte det va bra iallafall och att du sprang din runda trots spaggettiben.

Bara på´t igen imorgon. Just do it!!

2012-05-23 @ 21:50:52
URL: http://mikaela86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0