Slöare måndag

Fast egentligen inte.
Jag har tränat styrka 75min idag, gjort mina situps och armhävningar. Dock bara 50 armhävningar men 200 situps. Jag tror jag tog vatten även huvudet när jag sa 50 armhävningar, så jävla svag. ;)

Bicep och tricep fick lida.
Sen också spinning 50min under kvällstid. Där ville kroppen inte riktigt, men vanligtvis äter jag middag innan, det gjorde jag inte nu. För middagen blev så sen, vill inte sitta där med massa mat i magen, lär jag ha mått illa istället. Kroppen fick verkligen hitta andra reserver men jag lyckades med en ny högre växel: 21

Och i bastun klappa jag mig själv på axeln och sa: Bra jobbat!

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0