Vårruset 2012

Jag var laddad och jag var nervös (tävlingsnerver = noll). Jag tävlar hela tiden mot mig själv o nu hade jag ingen aning om hur jag skulle prestera eftersom jag inte har fått träna mkt löpning detta halvår (sjuk väldigt mkt).

26min & 8sek - 5km

Hastighet: 11,54km/h
Tempo: 05:12min/km

Helt ok.
Jag fick dock ett djävulskt håll efter 4isch km, och det störde mig något fruktansvärt, så ont att det inte ens gick att andas.. Förlora säkert nån minut där då jag fick stanna o återhämta mig, som tur var kom det inte tillbaka! :)


Näst första gruppen ställde jag mig i, trodde jag var galen men kan säga att det var ett bra val, men det blir första gruppen nästa år, det ska jag satsa på! ;)


Jag är inte nöjd, jag blir aldrig nöjd. Jag är nöjd på det sättet att det är ett nytt personligt bästa även om jag inte nådde mitt mål på 25min men detta ska klås, jag SKA under 25min till sista Juni! :)


Kram och godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0