Vikten går nedåt & Toppbetyg

Det går bra, det var bara i onsdags jag inte hann göra mina situps, armhävningar. Men jag väger min mat och hamnar mellan 1100-1300 per dag, och det har visat sig på vågen, sakta men säkert. :)

Jag tänkte jag skulle lägga in mitt schema i bloggen och visa mina stjärnor men stjärnorna kom inte med och allt blev bara en "smet". Vet inte hur jag ska lyckas men jag får kolla över det när jag har mer tid. :)

Igår blev det 150 situps och 50 armhävningar.
Idag har det blivit 200 situps och 100 armhävningar. På en gång? Haha nej.. Med vila emellan. ;p Kommer ju bli skitstark i magen i slutet av denna utmaning iaf, och armarna, kan jag ju hoppas på. ;)

Jag hoppas att jag behåller muskler nu, och att det är fettet som försvinner. Annars blir jag ledsen, men det får vi veta i slutet av Juni! Jag tänker fortsätta som jag gör nu, det passar mig perfekt. Gillar att väga min mat!

Jag har avslutat kursen i skolan också, jag fick toppbetyg, MVG, i alla ämnen: Psykiatri, Socialpsykiatri, Socialt behandlingsarbete och Vårdpedagogik. Jag är STOLT över mig själv, jag gav allt och jag fick resultat - Det är nåt träningen har lärt mig! :)

Detta firar jag nästa helg med "Schlager-spinning" som pågår i 1½timma!!!
Wohoo!!

*Stolt!



Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Jag är också stolt :D

2012-05-18 @ 20:20:23
URL: http://bloggen-buuu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0